Petrklíč   >   Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

 

Prodejce zboží

 

Prodejcem zboží je firma PETRKLÍČ Frýdek - Místek, s.r.o. zásilkový obchod, ul. Míru 2065, 738 01 Frýdek - Místek. IČ: 25387677, DIČ: CZ 25387677, zapsaná u KS v Ostravě, oddíl C, vložka 17489.

 

Zboží u nás nakoupené po 15.11. si můžete vyměnit nebo vrátit až do 20. 1. 2018.


Objednávání zboží 

 

Zboží si může zákazník objednat poštou, telefonicky, pomocí SMS zprávy nebo přes internet prostřednictvím www.petrklic.cz. Každá takto odeslaná objednávka se považuje za závaznou. Při písemném objednávání vypíše zákazník čitelně hůlkovým písmem název výrobku, objednací číslo, velikost a počet kusů. Věnujte prosím pozornost velikostním tabulkám k příslušným výrobkům. Ušetříte si tak práci s výměnou za odpovídající velikost. Nezapomeňte na úplnou adresu se jménem, Vaše telefonní číslo a případně i emailovou adresu. Nečitelné objednávky nemohou být zpracovány. Platnost katalogu končí vydáním katalogu nového. Ceny jsou uváděny včetně DPH. Tiskové chyby v katalogu a v elektronickém obchodě jsou vyhrazeny. Zboží z katalogu je možné objednat do konce platnosti katalogu nebo do vyprodání zásob.

 

Ochrana osobních údajů

 

Svým podpisem objednacího lístku, vyplněním žádosti o katalog, při objednávce zboží a objednávce katalogu telefonem, e-mailem, prostřednictvím www.petrklic.cz, SMS zprávy a faxem dává zákazník souhlas k tomu, aby až do odvolání souhlasu byly osobní údaje zpracovávány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů pro účely obchodní činnosti společnosti Petrklíč Frýdek-Místek, s.r.o.

 

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, zákazník má právo na přístup k údajům v mezích zákona, souhlas může kdykoliv odvolat a náleží mu ochrana práv dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. Osobní údaje jsou na základě písemné žádosti zákazníka odstraněny z databáze.

 

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a v případě zvláštního souhlasu kupujícího, který uděluje svou registrací do elektronického obchodu, též marketingových akcí prodávajícího a v žádném případě nebudou poskytnuty třetím stranám, není-li dále uvedeno jinak. Výjimkou jsou údaje poskytnuté dopravci, sloužící k rychlé a komfortní dodávce Vámi objednaného zboží (sdělení jména, tel.č., email.adresy a adresy dodání).

 

Dodací lhůta

 

Objednávky jsou vyřízeny obvykle do 30 dnů.  Dodací lhůta je závislá na rychlosti šití v šicích dílnách.

Zboží, prezentováno v tištěném katalogu, je do vyprodání zásob.

Upozornění k dodací lhůtě:Máte-li v objednávce zboží, které je skladem a zároveň zboží s dodací lhůtou, jsem schopni na Vaši žádost rozpůlit Vaši objednávku takto:Zboží skladem zašleme přednostně v případě, že jeho hodnota bude vyšší než 600 Kč. Poštovné budeme účtovat jen u prvního balíku.

 

Pokud nebude možné vyřídit zásilku do jednoho měsíce z důvodu opoždění dodávky zboží od výrobce, budeme Vás o tom informovat, zboží rozdělíme, vyřídíme částečně a zbytek zboží dopošleme bez účtování expedičního poplatku. Zboží, které Vám nemůžeme pro jeho objemnost zaslat v jednom balíku, rozdělíme do více zásilek, ale expediční poplatek budeme účtovat jen jednou.Dopravné budeme účtovat jen u prvního balíku. Jestliže bude nutné zaslat zásilku opakovaně (zákazník si nevyzvedne zásilku v úložné lhůtě), firma si vyhrazuje možnost účtování dalšího poštovného.

 

V případě Vašeho požadavku na rozpůlení objednávky nás prosím neváhejte kontaktovat - rádi Vám vyhovíme.

 

Dopravné

 

ČESKÁ POŠTA - expediční poplatek za odeslání činí:

balík do ruky : s platbou předem 84,- Kč nebo na dobírku 120,- Kč

balík na poštu : s platbou předem 79,- Kč nebo na dobírku 115,- Kč

PPL - expediční poplatek za odeslání s platbou předem činí 89,- Kč a na dobírku 109- Kč.

ZÁSILKOVNA - doručení na pobočku Zásilkovny ( kterou si zvolíte ) - s platbou předem 49,- Kč a na dobírku 69,- Kč

OSOBNÍ ODBĚR - v podnikové prodejně ve Frýdku-Místku, ul. Míru 2065. Provozní doba - po - pá 8 - 17 hod. Lze platit v hotovosti nebo platební kartou.

OSOBNÍ ODBĚR - na výdejním místě ve Štěchovicích. Obchůdek Milá Josefína, Hlavní 13, Štěchovice.

Provozní doba út - pá 10:00 - 16:30 a so 9:00 - 13:00. Lze platit v hotovosti.

Pokud hodnota objednaného zboží překročí 2.490 Kč, expediční poplatek neúčtujeme.

Nárok na poštovné ZDARMA máte také v případ, že si objednáte zboží za alespoň 600,- Kč, které je skladem a nachází se pouze v sekci VÝPRODEJ:  https://www.petrklic.cz/t/vyprodej/

Toto zboží je označeno v levém horní rohu obrázku červeným nápisem VÝPRODEJ


 

 

Možnosti platby

 

V hotovosti nebo platební kartou na prodejně ve Frýdku Místku.

Dobírkou - v hotovosti při převzetí zboží na poště, kurýrovi nebo na pobočce Zásilkovny.

Platbou předem - po ukončení Vaší objednávky Vám zašleme email s instrukcemi pro převod dané částky na náš účet. Jakmile budeme mít peníze na účtu a zboží bude od dodavatele naskladněno, ihned je odešleme.

Platební kartou - v průběhu objednávky

 

Odstoupení od kupní smlouvy

 

Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od

 

kupní smlouvy nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

 

Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího. (úpravy délek oděvů)

 

Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci ,jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů. Lhůta pro odstoupení běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

 

kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží

 

smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží

 

Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře na email reklamace@petrklic.cz. Prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí emailem. Odstoupit lze také korespondenčně, a to na adrese Petrklíč, Míru 2065, 73801 Frýdek Místek

 

Formulář ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY ke stažení ZDE:

 

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od firmy Petrklíč obdržel, a to na své náklady.

 

Adresa pro doručení zboží: Petrklíč, Míru 2065, 73801 Frýdek Místek

 

Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

 

Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu: Petrklíč, Míru 2065, 73801 Frýdek Místek spolu s formulářem pro odstoupení nebo s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu nebo s uvedením, zdali částka bude odebrána v hotovosti, případně složenkou.

 

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijaly, stejným způsobem.

 

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, prodejce není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodejci odeslal.

 

Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

 

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.

 

Firma Petrklíč umožňuje nad rámec zákona svým zákazníkům odstoupit od smlouvy do 30 dnů.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

 

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

 

Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

 

Reklamace

 

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po jeho převzetí v souladu s § 2104 a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. občanského zákoníku).

V případě výměny zboží za nové v záruční době, začíná běžet nová záruka.

Reklamace se podává písemně emailem nebo vložením formuláře do balíčku s reklamovaným zbožím,

bez zbytečného odkladu po zjištění vady, aby mohla být správně posouzena a vyřízena.

Zboží prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy a doporučeně zašlete na adresu: Petrklíč s.r.o., Míru 2065, 738 01 Frýdek Místek.

Zboží zpět nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nepřebíráme, ale vracíme ji jako nevyžádanou.

Dodavatel vydá spotřebiteli potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje.

O reklamaci dodavatel rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak.

Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pokud si u výrobku zvolíte délku „na míru", takovýto výrobek není možné vrátit nebo vyměnit.

O průběhu reklamace je zákazník informován písemně e-mailem, pokud nemá svou e-mailovou adresu, pak telefonicky.

Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo

na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady

na odstranění vady opravou věci

na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy

K zasláním vracenému zboží je nutné přiložit dopis popisující důvod vrácení a obsahující číslo objednávky nebo faktury, kontakt na vás a informaci o vybraném způsobu řešení.

Pro zjednodušení je k dispozici reklamační formulář.

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ ke stažení ZDE

 

REKLAMAČNÍ ASISTENT : Pokud jste si zvolili dopravné přes Zásilkovnu, můžete využít zpětného štítku, který je součástí Vašeho balíčku.

 

Tento nalepte na balíček se zbožím, které vracíte a odevzdejte na jakékoliv pobočce zásilkovny. Tuto službu poskytujeme zdarma.

 

Pokud zboží vracíte zpět, prosíme vždy o uvedení čísla Vašeho účtu ! Nelze vrátit peníze na adresu Zásilkovny !


Elektronická evidence tržeb:

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů -ADR Zákon č. 378/2015 Sb., kterým se mění zákon o ochraně spotřebitele a některé další zákony, vytváří v ČR systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.


Výměna zboží

 

Nepoužité, nepoškozené zboží v originálním obalu vrácené do 14-ti dnů, Vám rádi vyměníme bez dalšího účtování expedičního poplatku.

 

Zboží prosíme pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy a doporučeně zašlete na adresu: Petrklíč s.r.o., Míru 2065, 738 01 Frýdek Místek.

 

Vložte do odesílaného balíčku VRÁCENKU, která je součástí každého naší zásilky. Vyplňte příslušné informace, za jaké zboží a velikost si přejete výměnu.

 

Zboží zpět nezasílejte na dobírku, takovou zásilku nepřebíráme, ale vracíme ji jako nevyžádanou.

 

Veškeré informace můžete žádat na tel. č. 739 207 217 nebo 558 436 463 v pracovní dny od 8 - 19 hod.

 

 


 

Objednejte si tištěný
katalog ZDARMA

AKCE TÝDNE